وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

گیتس از انتشار Windows 7 در سال آینده میلادی خبر داد

 

 


بیل گیتس رییس مایکروسافت اعلام کرد Windows 7 ، نسخــه جدیدی از سیستم عامل ویندوز در سال 2009 عرضه خواهد شد و نسبت به قابلیتهای این سیستم عامل جدید اظهار شعف نمود.


 
ادامه مطلب ...

سه میلیون بدخواه‌

 

 


ویروس‌ها و نرم‌افزارهای مخرب همانند انسان‌ها برای خودشان سیستم تکثیر و ازدیاد جمعیت دارند. دلیل این صحبت نیز شناسایی نزدیک به سه میلیون گونه از این موجودات بدخواه است.


 

ادامه مطلب ...

تعویق تاریخ انتشار سرویس پک 3 برای اکس پی

 

 

با اینکه مایکروسافت اعلام کرده بود سرویس پک 3 ویندوز اکس پی در 29 آوریل از طریق Windows Update and Download Center قابل دانلود خواهد بود ولی این تاریخ از سوی مایکروسافت مجدداً به تعویق افتاد.


 

ادامه مطلب ...

PerfectDisk 8.0

 

 

اشاره :

این برنامه موجب افزایش سرعت ویندوز شده و دارای ابزارهایی برای مدیریت Disk Defragmentation، تست هارددیسک، کارایی دیسک‌ها و دیگر سخت‌افزارهای سیستم و سازگاری آن‌ها با ویندوز است.


 
ادامه مطلب ...

هارددیسکی برای تمام فصول‌ - Seagate Free Agent GO

 

 

اشاره :

یکی از محصولاتی که در این بازار رقابتی به خوبی توانسته در مقابل حافظه‌های فلش رقابت کند، هارددیسک زیبا و در عین حال کارآمد Free Agent GO شرکت Seagate است.


Seagate Free Agent GO





 

ادامه مطلب ...

DataCenter؛ چرا به مرکز داده نیاز داریم؟

 

 
اشاره :

با توجه به پیشرفت روزافزون سیستم‌های کامپیوتری «دسترس‌پذیری» به‌عنوان یکی از اصول زیربنایی فناوری اطلاعات شناخته شده است. وقفه در کار سیستم‌های IT به خصوص سایت‌های تجارت الکترونیک، که به هر دلیلی ممکن است به وجود آید، باعث ضررهای زیادی خواهد شد. محافظت در مقابل مشکلاتی که باعث توقف کار سرورها می‌شوند، کار سختی است و هزینه زیادی در بر دارد. Data Center) DC) محلی است که در آن اغلب سیستم‌ها و وسایل ارتباطی سازمان قرار می‌گیرد و حاوی اطلاعات مورد نیاز سازمان‌ها برای انجام عملیات کاریشان است. مثلاً در یک بانک می‌توان از DC استفاده نمود و اطلاعات کلیه مشتریان و عملیات حسابشان را در آن ذخیره نمود. مرکز داده باید با بالاترین استانداردها طراحی شود و دسترسی‌پذیری آن بسیار بالا باشد. با استفاده ازDC ها می‌توانیم از اطلاعات خود محافظت بیشتری به عمل آوریم و در سیستم‌های خود قابلیت دسترس‌پذیری بیشتری داشته باشیم.


 

ادامه مطلب ...