وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

اولین خبرهای منتشر شده از مایکروسافت Office 14

سایت TechARP برای نخستین بار اطلاعات جدیدی پیرامون نسخه جدید Microsoft Office 14 را منتشر ساخته است که قرار است توسط کمپانی مایکروسافت ارائه شود.

به گزارش WinBeta.Net به نقل از TechARP.com طبق این اطلاعات، Microsoft Office 14 قرار است طبق برنامه زمانی زیر در اختیار علاقه مندان قرار گیرد:
- مجموعه Office 14 SKU در چهار ماه دوم سال 2009 معرفی می شود
- مجموعه Office 14 OEM در چهار ماه سوم سال 2009 معرفی می شود
- مجموعه Office 14 در چهارم آخر سال 2009 در اختیار شرکت های طرف قرار داد مایکروسافت گذاشته می شود


همچنین گفته می شود نسخه آزمایشی اول از Office 14 در ابتدای ماه ژولای (تیر ماه) و نسخه آزمایشی دوم آن در ابتدای ماه نوامبر (آبان ماه) منتشر می گردد. نسخه RTM نیز در ابتدای ماه مارچ سال 2010 به دو فرمت 32 و 64 بیتی آماده می شود

تاریخ دقیق عرضه نسخه کاندید Windows 7 مشخص شد


شرکت مایکروسافت گزارش‌هایی را که در آن اعلام شده بود نسخه کاندید سیستم‌عامل Windows 7 به صورت عمومی در ماه می برای بارگذاری عرضه می‌شود ،را تایید کرد.
صفحه ویژه Windows 7 Release Candidate (RC) روی سایت اینترنتی TechNet مایکروسافت تاریخ "می 2009" را برای عرضه این سیستم‌عامل اعلام کرده و جزئیات مختصری را در این مورد توضیح داده است.
در این صفحه که نرم‌افزار یاد شده برای بارگذاری قرار خواهد گرفت، آمده است: «برای بارگذاری Windows 7 RC نیازی به اقدامات سریع و هجومی نیست. نسخه RC این سیستم‌عامل حداقل تا ژوئن 2009 برای بارگذاری روی اینترنت باقی خواهند ماند و ما تعداد این محصول خود را برای بارگذاری محدود نمی‌کنیم محدودیتی برای تعداد دفعات بارگذاری ایجاد نمی‌کنیم. بر این اساس شما زمان زیادی برای دریافت آن خواهید داشت».
زمانی که مایکروسافت قصد عرضه نسخه بتای عمومی Windows 7 را در ماه ژانویه است، داشت، "استیو بالمر"(Steve Ballmer) مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که این محصول برای "دوره زمانی محدود" روی اینترنت قرار خواهد گرفت و مایکروسافت خاطر نشان کرد که 5/2 میلیون نسخه از آن را برای بارگذاری عرضه خواهد کرد. این مسئله باعث شد تا در نخستین روز عرضه نسخه بتای Windows 7 کاربران برای بارگذاری آن هجوم بیاورند و در نهایت، سرورهای مایکروسافت توان پاسخگویی را نداشته باشند و از کار بیفتند. مایکروسافت پس از تقویت زیرساخت‌های خود از فردای آن روز امکان بارگذاری نسخه بتای Windows 7 را مجدد فراهم کرد.
به گفته مایکروسافت، Windows 7 RC در یک تاریخ متفاوت نسبت به نسخه بتا غیرفعال خواهد شد. در حالی که تاریخ غیرفعال شده ن نسخه بتای سیستم‌عامل Windows 7 اول آگوست 2009 اعلام شده، نسخه RC در اول ژوئن 2010 از کار می‌افتد.
شرکت مایکروسافت نسخه‌های ویژه‌ای از Windows 7 RC را برای کاربران ساکن در بریتانیا، آلمان، ژاپن، فرانسه و اسپانیا عرضه کرده و امکان بارگذاری نسخه‌های 32 و 64 بیتی آن را فراهم کرده است.