وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

ثبت دامین در موتورهای جستجوی Google, yahoo! یا bing

» برای ثبت دامین در هر یک از موتورهای جستجوی Google, yahoo! یا bing ، روی دکمه مشخص شده کلیک نموده و طبق راهنمایی آمده دامین مورد نظر خود را ثبت نمایید.
دقت کنید آدرس دامین را به صورت کامل و صحیح وارد نمایید.
 
ثبت دامین در موتور جستجوی گوگل (Google): » در قسمت Url آدرس سایت یا وبلاگ خود را بنویسید.
» در قسمت Comment توضیح مختصری از سایت یا وبلاگ خود بنویسید.
» در آخرین قسمت کد عکس را وارد کرده و Add Url کنید.
 
ثبت دامین در موتور جستجوی یاهو (!Yahoo): » روی عبارت Submit a Website or Webpage کلیک کنید. آدرس وب سایت مورد نظر را وارد کرده و دکمه ثبت را بزنید. در مرحله بعد ID خود در یاهو و رمز عبور را وارد کرده تا مراحل ثبت کامل گردد.
 
ثبت دامین در موتور جستجوی جدید مایکروسافت، bing:  » قبل از ثبت دامین، لازم است که در Hotmail یا Live اکانت داشته باشید.پس از وارد کردن ID و رمز وارد صفحه ثبت دامین در موتور جستحوی bing می شوید. در این صفحه فیلدهای مشخص شده را پر کرده و دکمه ثبت را بزنید.
» توجه
·          معرفی کامل مطالب سایت یا وبلاگ شما توسط موتورهای جستجو تا دو ماه پس از معرفی آدرس وب سایت یا وبلاگ به طول می انجامد بنابراین برای مشاهده مطالب وبلاگ در نتایج جستجو مدتی زمان لازم است.
·          در مورد وبلاگ: برای کسب موقعیت بهتر در موتورهای جستجو بهتر است زمانی اقدام به معرفی وبلاگ خود کنید که وبلاگ شما حداقل دارای پنج یا ده مطلب باشد . بسیاری از اوقات وبلاگهای بدون محتوا توسط موتورهای جستجو ایندکس نشده و یا از نتایج جستجو حذف می شوند.
·          از دوستانتان که دارای وبلاگ یا وب سایت هستند بخواهید که به وبلاگ شما لینک بدهند و شما نیز میتوانید متقابلاً اینکار را برای آنها انجام دهید. تعداد لینک بالاتر به کسب موقعیت بهتر در نتایج موتورهای جستجوگر کمک میکند.
·          از معرفی بی دلیل و متعدد سایت یا وبلاگ خود به موتورهای جستجوگر پرهیز کنید اینکار هیچ کمکی به شما نمی کند. در عین حال اگر پس از 5 ماه وبلاگ شما در نتایج جستجو ظاهر نشد میتوانید مجددا اقدام به معرفی وب سایت یا وبلاگ خود کنید

Windows 7 Loader 1.7.9 - کرک ویندوز 7

اگر ویندوز 7 را به صورت مستقیم از مایکروسافت دانلود کرده باشید و یا به هر صورتی به صورت غیر کرک شده به دستتان رسیده باشد بی شک به مشکل محدودیت زمانی این سیستم عامل برخورد کرده اید.  کافی است این برنامه کاربردی را در ویندوز سون اجرا کنید و بر روی install کلیک کنید تا ویندوز 7 به صورت کامل Genuine شود و بتوانید آپدیت های فوری را نیز از مایکروسافت دریافت کنید.