وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

Belkin Gigabit powerline HD starter kit

  به تازگی امکان ارسال تصاویر HD از طریق بستر سیم‌های برق خانگی معرفی و استاندارد شده‌است که تحت عنوان IEEE P1901 شناخته می‌شود. شرکت Belkin ابزاری را برای استفاده عملی از این استاندارد معرفی کرده که با استقبال خوبی روبه‌رو شده است.

تصور کنید، بتوانید به صورت امن و با سرعت بالا فیلم‌های با کیفیت اچ‌دی را مستقیم روی دستگاه سینمای خانگی‌تان داشته باشید، با این تفاوت که این‌بار بستر شما به جای کابل‌های شبکه مسی یا فیبر نوری، سیم برق باشد، به‌طور طبیعی این نوع بستر شما را از سیم کشی‌های اضافی بی‌نیاز خواهد کرد.

این ابزار دو آداپتور دارد که یکی از آن‌ها از یک طرف به مسیریاب خانگی و از طرف دیگر به یکی از پریز‌های برق شما متصل شده و آداپتور دوم نیز از یک طرف به پریز برق شهر و از طرف دیگر به دستگاه سینمای خانگی یا کنسول بازی یا کامپیوتر شما متصل می‌شود  و باتوجه به ترافیک شبکه  یا نوع رابط و همچنین نوع سیم‌کشی ساختمان شما می‌تواند سرعتی معادل  یک گیگاهرتز در ثانیه در اختیارتان قرار دهد.

از سایر مزایای این ابزار می‌توان به امن و پایدار کردن این نوع ارتباط اشاره کرد، زیرا در این روش بر خلاف روش‌های بی سیم، با مشکلات مربوط به ناپایداری و ضبط و بررسی خط مواجه نمی‌شویم. این ابزار سازگاری کاملی را با محصولات HomePlug AV  تضمین می‌کند که می‌توانید با کمک آن اتصالی قابل اطمینان با این محصولات را  در دسترس داشته باشید.

درون بسته‌بندی این دستگاه به غیر از دو آداپتور، کابل‌های شبکه مربوطه، رابط‌های شبکه نیز قرار داده شده‌است تا کاربران خانگی را از تهیه جداگانه آن‌ها بی‌نیاز کند. اســتــانداردهای مورد پشتیبانی این ابزار شامل استانداردهای IEEE 802.3 / 802.3u / 802.3ab است.

محدوده کاری این ابزار شبکه‌ای سیصد متر بوده و قابلیت مدیریت هشت ابزار شبکه‌ای را در هر ایستگاه کاری دارد.
برای امنیت بیشتر در این ابزار، الگوریتم AES با طول کلید 128 بیت پیاده‌سازی شده تا  در صورت ضبط و بررسی نیز هکر نتواند به صورت غیرمجاز از اطلاعات این شبکه سوء‌استفاده کند.
نظرات 1 + ارسال نظر
صبوری چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:25

مطالب عالیه
میشه در مورد desktop virtualization
vmware viwe
xen desktop هم مطلب بگذارید
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد