وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

اصلاحیه‌های جدید مایکروسافت‌


مایکروسافت، مطابق روال معمول خود جدیدترین بسته‌های اصلاحیه‌های امنیتی ماه گذشته را منتشر نمود.


مایکروسافت، مطابق روال معمول خود جدیدترین بسته‌های اصلاحیه‌های امنیتی ماه گذشته را منتشر نمود. این شرکت دوازده بسته امنیتی را منتشر نموده است که از این میان شش اصلاحیه  بحرانی هستند. این اصلاحیه‌های بحرانی، مربوط به قابلیت ActiveX در ویندوز، موتور حفاظت در مقابل بدافزارها در نرم‌افزار Microsoft Antivirus، آسیب‌پذیری‌های بحرانی برنامه آفیس و شکاف امنیتی در اینترنت اکسپلورر است. شش اصلاحیه دیگر این شرکت در حد مهم تلقی شده و بیشتر مرتبط با شل یا همان رابط گرافیکی ویندوز هستند.

برای مطالعه کامل این اصلاحیه‌ها و دانلود آن‌ها می‌توانید به این نشانی اینترنتی مراجعه نمایند. کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که در سال 2007 هکرها بیشتر به سراغ ActiveX و استفاده از بدافزارها بروند.

     
نظرات 4 + ارسال نظر
سید محمد موسوی یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 20:57

سید محمد موسوی یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 21:01 http://bijaraz.blogsky.com

سلام
دوست عزیز قدری مطالعه کن .دونباله رو جعلیات یهودیان نباش
مسلمان کز خواب گرا ن خیز
این وبلاگ را ببین www.naria.blogfa.com

مدخلی بر ایران شناسی بی دروغ وبی نقاب را بخوان از اولین مقاله بخوان کافیست تا ۱۵ مقاله را بخوانی در تو انقلابی روی خواهد داد
ظمنآ زلقرنین کورش نیست .این یک دروغ بزک وفاحش است
اقر
ومن الله توفیق

نو اندیشان سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:40 http://www.9andishan.persianhackers.com/

سلام مرسی از اینکه مارو لینک کردین.
لینک شما هم تو لینکدونی ما قرار گرفت
امید وارم که بتونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم.

با تشکر از شما....
مدیر نو اندیشان

مانی جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 http://www.alein.blogsky.com

سلام
وب لاگ من فیلتر شده البته در شهرستانها . من به آدرس www.alein.blogsky.com اسباب کشی کردم خوشحال میشم به من سر بزنی و تو لیست دوستات لینک جدید من رو وارد کنی یا یه جورایی به بقیه هم خبر بدی.در مورد تبادل لینک هم موافقم. ممنونم.
مانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد