وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

بازیابی فایلها به کمک Recover My Files 3.96

 

 

اشاره :

برای بسیاری از ما اتفاق افتاده است که فایلی را پاک کرده‌ایم که در آینده بدان نیاز داشته‌ایم. حقیقت این است که فایل‌هایی که به هر نحوی پاک یا حذف می‌شوند، به طور کامل از روی هارد دیسک حذف نمی‌شوند و گاهی اطلاعات فایل یا مسیر ذخیره یا اثر و نشانه‌ای از آن هنوز روی هارد‌دیسک است که می‌تواند توسط نرم‌افزارهای بازیابی به کار گرفته شود و از طریق آن فایل مورد نظر برگردانده شود.

شرح:

برای بسیاری از ما اتفاق افتاده است که فایلی را پاک کرده‌ایم که در آینده بدان نیاز داشته‌ایم. حقیقت این است که فایل‌هایی که به هر نحوی پاک یا حذف می‌شوند، به طور کامل از روی هارد دیسک حذف نمی‌شوند و گاهی اطلاعات فایل یا مسیر ذخیره یا اثر و نشانه‌ای از آن هنوز روی هارد‌دیسک است که می‌تواند توسط نرم‌افزارهای بازیابی به کار گرفته شود و از طریق آن فایل مورد نظر برگردانده شود.
 
با این اوصاف نرم‌افزار Recover My Files امکان بازیابی فایل‌هایی با فرمت‌های گوناگون گرافیکی، اسناد آفیس، فایل‌های زیپ، ایمیل، موسیقی و ویدیو را فراهم می‌کند. این نرم‌افزار در چهار مرحله به اسکن و جست‌و‌جوی اطلاعات هارد دیسک برای بازیابی فایل مورد نظر می‌پردازد و شیوه جستجوی آن نیز بر اساس خواندن سکتورهای هارد دیسک است. (حجم 53/5 مگابایت، رایگان‌)

 
 
نظرات 5 + ارسال نظر
ورود ۱۳-ممنوع دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 16:34 http://mamno-13.blogsky.com/

عزیزم منظورم این بود از طریق من فقط عضو شوید چون سایت رایگان هست
هیچ هزینه ایی را شما نمی پردازید مانند ساختن ایمیل شما از طریق من عضو سایت گرین هورس می شوید چون عضویت آن خیلی راحت است نیاز به اطلاعات انگلیسی ندارد برای آگاهی بیشتر به این پست برو

و بخاطر بازیدکننده ههای زیاد وبلاگتان خواناخواه 10زیر مجموعه شما چه زود چه دیر پر می شود و فرصت برای شما محیا می شود

صونا سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 http://www.hoveyat.blogsky.com

سلام؛
ممنون از اینکه سری به من زدین و لطفتونو از من دریغ نکردین!
وبلاگ بسیار پر محتوایی دارین که فکر می کنم برای همه قابل استفاده باشه.
من با اجازتون شما رو در لینک دوستانم قرار دادم!


عشق تنها کار بی چرای عالم است،
چه،آفرینش بدان پایان می گیرد.
معشوق من چنان لطیف است،
که خود را به "بودن" نیالوده است؛
که اگر جامه ی وجود بر تن می کرد،
نه معشوق من بود.
"معبودت نگهدارت"

امیر چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:45 http://kaftarbazan.blogsky.com

سلام؛
ممنون از اینکه سری به من زدین و لطفتونو از من دریغ نکردین!
وبلاگ بسیار پر محتوایی دارین که فکر می کنم برای همه قابل استفاده باشه.
من با اجازتون شما رو در لینک دوستانم قرار دادم!

admin چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:58 http://103.blogsky.com--goldway.blogsky.com

سلام
از اینکه به وبلاگ من سر زدی ممنون
وبلاگ جالب وپر محتوایی داری
امیدوارم موفق باشی

یاسر چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 http://www.jadah.blogsky.com

سلام علی جان

این همه اطلاعات داری خوش به حالت من که از نظر اطلاعات کامپیوتری مبتدی مبتدی هستم

ممنون که من رو با وبلاگ خوبت آشنا کردی در اولین فرصت توی لینک دوستانم قرار میدهم
شاد باشی وموفق
در پ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد